DEL NEVESHTEH
DEL NEVESHTEH

DEL NEVESHTEH


بر بالشی که از مرگ “پرندگان” پر شده
نمیتوان خواب پرواز دید


هیچوقت به کسى که بهت اعتماد داره، دروغ نگو
هیچوقت به کسى که بهت دروغ میگه، اعتماد نکن . . .


به هرکه می گویم “ تو ” به خودش می گیرد
چه ساده اند اینها ! نمیدانند هیچکس برای من “ تو ” نمیشود . . .


تمام خوبی حس مالکیت اینه که از کسی که دوسش داری بپرسی تو مال کی هستی؟!
و اون بدون معطلی بگه :
فقط مال تو . . .


همه می توانند بدبختی را تحمل کنند
اگر می خواهید شخصیت کسی را امتحان کنید ، به او قدرت بدهید . . .


گاهی باید به فاصله ها خوش آمد گفت
شاید آمده اند ، تا بخشی از حماقت هایمان را جبران کنند . . .


از آدمها بُت نسازید، این خیانت است! هم به خودتان، هم به خودشان
خدایی می‌شوند که، خدایی کردن نمی‌دانند
و شما در آخر می‌شوید، سر تا پا کافرِ خــــــدایِ خود ساخته


خاصیت دنیاست
که در اوج داشتن و خوشبختی
دلهره ی “از دست دادن” پر رنگ تر است . . .


همیشه یادمون باشه که نگفته هارو میتونیم بگیم
اما گفته هارو نمیتونیم پس بگیریم . . .



دنبال “مخاطب خاص” نوشته هایم نباشید !
ارزش “خاص بودن” را نداشت …


زیادی که خودتو دست پایین بگیری میفتی زیر پای کسی که یه روز به اوج رسوندیش !


خیالبافی ای بیش نبود آدم بودنت …
خودم را گول میزدم که در حد منی !


خسته شدم از آدمایی که موقع رفتن میگن : تو خیلی خوبی ! من لیاقت تو رو ندارم !
بی لیاقت های عزیز لطفا برای رفتن یه ذره خلاقیت به خرج بدین


هر بار که می خواهم به سمتت بیایم ، یادم می افتد “دلتنگی ” هرگز بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست . . .


دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه ، هر جا نگاه می کنی می بینیش . . .


همه چیز زود شروع شد
عاشقی ، دلتنگی ، رفتن تو . . .
اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ؟
عشق تو در من . . .


ای کاش روزهای دلتنگی من هم مثل دوست داشتن های تو کوتاه میشد . . .


دلتنگی یعنی شماره ات را پاک کرده ام و هر شماره غریبی به شوق اینکه تویی خوشحالم می کند . . . !


خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم ؟


رسم ” خوب ” ها همین است !
حرف آمدنشان شادت می کند و ماندنشان با دلت چنان می کند که هنوز نرفته دلتنگشان می شوی . . .

برای دلخوش کردن هیچکس ، چیزى نگویید که بعدها دلیل دلتنگیش شود . . .


از زخم زبان های مردم ناراحت نباش اینها همان هایی هستند که به آسمان و هوای بارانی مگویند “خراب”


حس خوبی نیست در رویای کسی گم شوی که فکر تو حتی در خوابش هم نمیگنجد … !

به پایان رسیده ام اما نقطه نمی گذارم …
یک ویرگول میگذارم ،
این هم امیدیست ، شاید که برگردی …


آدم ها عادت می کنند !
به هر چیزی !
حتی به خنجر هایی که از پشت می خورند !